Strony

wtorek, 29 stycznia 2013

Szczegóły / Details

Książka ukończona - pora na kilka szczegółów!
Zaczyna się dość typowo - od strony z kwiatami, których główki można odpiąć.
 
Bardzo lubię stronę "do liczenia" - te koraliki o nietypowym kształcie są super :)


Torebka w wielu Quiet Books pełni rolę np przechowalni na ubranka dla lalki. U mnie lalki do ubierania nie będzie, a torebka jest ... po prostu torebką. Jej wykonanie zabrało trochę czasu, ale było świetną zabawą i ... ćwiczeniem z recyclingu!




Jak uczynić ciekawszą stronę z kolorami ulicznych świateł? Ja postanowiłam wypchać kółka :) W czerwonym jest w środku "brzęczyk" z dziecięcej książeczki, który po naciśnięciu robi... BIP!,  w żółtym świetle chowa się szeleszcząca folia, a w zielonym kilka sztuk guzików!  I tylko zabrakło mi weny jak opisać ten ostatni dźwięk :)
Każdą ze stron darzę dużym sentymentem, chociażby dlatego, że wymagała dużo pracy:), ale strony z "twarzami" są mi szczególnie bliskie. Dziewczynka może nie jest miss piękności, ale można uczesać jej włosy, a uśmiechnięty potwór ma przekonać do regularnego czyszczenia zębów :)
 



Mój pomysł na układankę to biało-zielone serduszko. Przy okazji - niech żyją rzepy! :)


 
 
A teraz strona różniąca się od anglosaskich odpowiedników...niby ta sama funkcja, a jakże inny wygląd poczciwej skrzynki pocztowej!:) Zaczyna się dość typowo - od strony z kwiatami, których główki można odpiąć. To jednoczesnie jedyny niedokończony element książeczki - brakuje listów napisanych do D. od mamy i taty... Wkrótce się poprawimy!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz